یادداشت کودک | روز میلاد گل
  • کد مطالب: ۱۶۲۱۰۹
  • /
  • ۰۱ خرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸

یادداشت کودک | روز میلاد گل

حتما می‌دانید که به ۱۰ روز اول ماه ذی‌القعده که روز نخست آن سالروز تولد حضرت معصومه(س) و دهم آن سالروز میلاد امام رضا(ع) است، دهه‌ی کرامت می‌گویند.

پس از نام و یاد خدای بخشنده و مهربان، سلامی به زلالی باران به همه‌ی شما همراهان خوب و عزیز. امیدواریم تنتان سالم، حالتان خوب و لبتان خندان باشد. از خدا می‌خواهیم امتحانات را به‌خوبی پشت سر بگذارید و هیچ نگرانی‌ای نداشته باشید.

دوستان همیشگی کوله‌پشتی، می‌دانید دیروز در تقویم چه روزی بود؟ دیروز با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، خواهر مهربان امام هشتم، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، روز دختر و هم‌چنین آغاز دهه‌ی کرامت همزمان بود.

حتما می‌دانید که به ۱۰ روز اول ماه ذی‌القعده که روز نخست آن سالروز تولد حضرت معصومه(س) و دهم آن سالروز میلاد امام رضا(ع)، این خواهر و برادر مهربان است، دهه‌ی کرامت می‌گویند.

این روزها هرجا را که نگاه کنید، ریسه‌های چراغانی و پرچم‌های رنگی می‌بینید. مردم به افتخار تولد این دو بزرگوار، شیرینی و شربت پخش می‌کنند و بیشتر شهرها حال و هوای جشن و شادی به خود گرفته‌اند.

در روز دختر، خیلی از خانواده‌های ایرانی به دختربچه‌هایشان هدیه می‌دهند تا نشان دهند آن‌ها برای خانواده چه‌قدر عزیزند. راستی، شما در خانواده‌ی خود خواهر دارید یا نه؟

اگر این‌طور است و تا الان هدیه‌ای به او نداده‌اید، لطفا همین حالا دست‌به‌کار شوید و با دادن یک هدیه‌ی کوچک و ساده خوش‌حالش کنید!

هم‌چنین می‌توانید با گوشی همراهتان از این لحظه‌ی به‌یادماندنی عکس بگیرید و برای ما بفرستید. عکس‌های شما در قاب کودکی ماندگار خواهند شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.